Мова
RU | UK |

Наша історія відповідальності

Бренд TENA завжди ставив собі за мету захист людей. І в міру того, як із плином років посилювалася глобальна обізнаність щодо кліматичної кризи, ми не відставали від цього руху. Удосконалюючись і навчаючись, крок за кроком. Застосовуючи інноваційні способи захисту не тільки людей, але й планети. 
 
Ось деякі з основних моментів цієї подорожі.
Вітряк на заході сонця та сонячні батареї на передньому плані.

2020

TENA переходить на відновлювані джерела електроенергії на всіх європейських виробничих потужностях

Сьогодні лише незначний відсоток світового споживання енергії береться з відновлюваних джерел. Проте цей відсоток зростає. Станом на 2020 рік TENA здійснює перехід на використання 100 % відновлюваних джерел електроенергії на всіх наших заводах у всій Європі. Це крок, який значно вуглецевий слід від нашої продукції на 6%. 
Продукція TENA проходить по конвеєрній стрічці на виробництві.

2019

Нова захоплива мета щодо екологічного пакування

Ми зобов’язалися зробити нашу упаковку на 100 % придатною до переробки з використанням 85 % відновлюваних і перероблених матеріалів. І ми успішно реалізуємо цю мету. Наприкінці 2019 року сумарна кількість відновлюваних і перероблених матеріалів в упаковці по всіх брендах Essity склала 68 %.
Логотип «Науково обґрунтовані цілі»

2018

Роблячи довкілля чистішим: амбітні цілі задля зменшення впливу на клімат

У 2018 році наші нові цілі зі зменшення викидів парникових газів на 25 % стосовно використання електричної та інших видів енергії у виробничих процесах та на 18 % стосовно основних сировинних матеріалів, транспортування та відходів були затверджені ініціативою «Науково обґрунтовані цілі». Це означає, що наше зобов’язання щодо зміни клімату підтримує Паризьку угоду. 
Троє дітей на пляжі пишуть послання та ставлять відбитки долонь у серці, яке намалювали на піску.

2018

Відданість справі: наші Платформи активації сталого розвитку

Розмірковуючи про те, наскільки глибоко інтегрований сталий розвиток у наш бізнес, ми будуємо наше майбутнє на базі трьох нових платформ: Добробут означає турботу та сміливі дії стосовно соціальних питань, щодо яких інші не наважуються виступити; Більше за менші кошти означає створення більшої цінності з використанням меншої кількості ресурсів; і Циркулярність — це створення інноваційної продукції з відновлюваних або перероблених матеріалів, а також дослідження рішень для повторного використання та переробки матеріалів.
Сонячні проміні пробиваються крізь сосни, створюючи візерунки зі світла на землі в темному лісі. Логотип EPD накладено на зображення.

2017

Повністю новий рівень прозорості щодо продукції TENA

Екологічна декларація продукції (Environmental Product Declaration, EPD) є незалежною перевіркою, що демонструє екологічну інформацію про продукцію на основі її повного життєвого циклу. Відповідаючи вимогам цього стандарту, TENA отримує надійну базу для тверджень щодо екологічної ефективності наших продуктів. 
Шість кольорових полів у таблиці, у кожній символ і текст білим шрифтом, із переліком Цілей сталого розвитку ООН 3, 5, 6, 12, 13 і 15.

2016

Сміливі плани із глобальної діяльності: відданість Цілям сталого розвитку ООН

Цілі сталого розвитку ООН є сценарієм розв’язання найбільш нагальних глобальних проблем із кінцевим терміном 2030 року. Ми прийняли рішення обрати за пріоритет найвідповідніші нашій діяльності цілі, щодо яких ми маємо достатньо досвіду та знань і можемо досягти найкращих результатів. Робота над досягненням цих цілей поліпшить глобальну екологію.
Дві усміхнені жінки на виробництві TENA оглядають поглинальний засіб.

2016

Скорочення виробничих відходів — поставлено нові амбітні цілі

На нашому шляху до кінцевої мети — нульових відходів у процесі виробництва — ми встановили конкретну мету: усі виробничі потужності Essity перетворюватимуть усі продуковані відходи на корисні матеріали або енергію до 2030 року. 
Мережа ланцюгів датчиків, нанесена на поглинальну зону білої захисної білизни, сходиться вгорі в маленький прямокутник із маркуванням TENA.

2013

Запуск TENA Identifi™ — більше знань, кращі результати, менший вуглецевий слід

Для професійних доглядачів розуміння індивідуальних потреб є основою діяльності. TENA Identifi являє собою нову технологію, що фіксує протікання сечі в користувача, надаючи доглядачам можливість діяти, виходячи з глибинного розуміння характеру протікань і рівня сечі. На додаток до зменшення протікань на 62 %1 для користувачів, на 4 % зменшується потреба заміни засобів для нетримання1, а також на 56 кг скорочується обсяг відходів на користувача на рік2.
 
 
 
1) Результати користувачів із 210 звітів із моніторингу до та після, який проводився щодо TENA Identifi™ у Данії. Звітування з моніторингу здійснювалося з червня 2013 року по червень 2015 року.
2) Результати ґрунтуються на участі 207 користувачів у 25 населених пунктах Швеції, березень 2017 року. 
Сім пар ніг утворюють коло у високій зеленій траві.

2011

Наші нові цілі у сфері інновацій: Люди та Природа

Щонайменше 33 % наших інновацій призведуть до поліпшень у соціальній і (або) екологічній сферах. Ми поліпшимо ефективність використання ресурсів і скоротимо наш вплив на довкілля, беручи до уваги повний життєвий цикл інновацій. 
Доглядач у центрі сестринського догляду допомагає літній жінці з ходунками.

2011

Запуск рішень TENA Solutions: партнерство задля підвищення рівня турботи та зменшення вуглецевого сліду

Рішення TENA Solutions є структурованим способом поліпшення добробуту резидентів у партнерстві з центрами сестринського догляду, який змінює вплив на довкілля на краще. У середньому, центри, які запровадили TENA Solutions, відзначають, що час, приділений завданням, пов’язаним із нетриманням, зменшується на 44 %*, а відходи скорочуються на 31 %*.
 
 
 
* Ґрунтуючись на середньому відсоткові з 85–181 досліджень TENA Solutions у всьому світі, здебільшого в Європі, а також у США, Канаді та Китаї. Результати відрізняються залежно від країн і центрів сестринського догляду. 2011–2013 
Лінія слідів на пляжі зникає вдалині.

2008

Нова ціль по CO2: скорочення вуглецевого сліду від продукціії TENA на 50 %

Оновлення: з моменту встановлення цієї цілі нам удалося зменшити вуглецевий слід від наших урологічних прокладок, щоденних прокладок і трусів-підгузків на 11–33 %. І ми прагнемо досягти 50 % або більше до 2030 року.
Рекламні ілюстрації продукції з 1980-х років, де показані засоби для нетримання Tenaform і Tenette.

1983

Реєстрація бренду TENA — новий розділ у захопливій історії

Бренд TENA був зареєстрований 1983 року, і так само, як і наша продукція, з часом він значно розвинувся. Протягом цих років ми навчалися, привносили інновації та першими створювали нові засоби. Зі скромної компанії ми виросли у провідний глобальний бренд із виробництва засобів для нетримання, якому довіряють мільйони людей у всьому світі.
Два дослідники в медичних костюмах дивляться у свої записи в лабораторії.

1970-ті роки

Безпечність продукції — в центрі уваги із самого початку

Безпечність продукції завжди була ключовим фактором для бренду TENA з моменту його заснування. Уся продукція TENA піддається суворим процедурам задля дотримання безпеки та є безпечною для використання за призначенням. Вона містить поширені матеріали, які використовуються для широкого асортименту поглинальних гігієнічних засобів протягом багатьох років мільйонами людей у всьому світі.
Друкована реклама з 1960-х років, де на модель надягнуто одноразовий підгузок для нетримання.

1960-ті роки

Із самого початку: порушуючи табу, поліпшуючи якість життя

Історія нашої компанії бере початок у 1960-х роках, коли ми (як шведська компанія, що тоді називалася Mölnlycke) розробили перші одноразові підгузки та труси для пацієнтів із нетриманням. Ми першими сміливо прорекламували засоби для людей із нетриманням, піднявши питання обізнаності та прийняття цього поширеного стану.